Skip to content

Отворено писмо до всички медии, Facebook абонати и “гробари”

June 9, 2012

Здравейте!

Наскоро за пореден път интернет пространството беше поразено от една доста интригуваща тенденция. След великолепните снимки от баловете през Май 2012 и години наред разпространение на фотосесии я с леопардови щампи, я пред огледалото в тоалетната, сега стана модерно младите хора да се снимат из гробищата. Не къде да е, а върху гробовете на хора, които почиват в мир или поне се очаква да не бъдат буквално “тъпкани”..

Ние в България обичаме да се възмущаваме гласно от абсолютно всичко – да критикуваме, да мразим, гледайки какво се случва на съседа, на приятел, на познат или на който и да е. Eто го и Facebook! Той стана един доста елементарен начин да си изкарваме злобата спрямо света и да парадираме с моралните си убеждения, вярвания  и прочие. Когато обаче на нас ни се случи немислимото тихомълком замазваме ситуацията и “Дим да ни няма!”.

С моята невзрачна бална рокля не се добрах до някоя от чудноватите страници из социалните мрежи. Предпочитам зеброво пред леопардово; снимки по бански в семейния албум, а не онлайн. Както са казали Q-check.. хич не съм фен на “селски пръчки и тигрови щампи”. За жалост обаче покойният ми дядо злополучно се озова във всяка една от тези групи. Защо ли?  Ето защо:

Добре дошли в BG реалността – царството на пошлостта и глупостта!

П. С. , която Вие по-добре бихте разпознали като една от поредните “гробарки” от интернет пространството е още и човека, който на 8 Юни 2012 извади най-лошия късмет на света. Снимката (част от цяла фотосесия), на която тя видно лежи на гроба на починалия ми дядо някакси достигна до моята стена! Тъй като Facebook е като епидемия, действаща бързо и безпощадно, се предавам да пиша лично до всяка една от групите, които продължават да разпространват снимката въпреки постоянните ми молби.

Разбирам защо е качена. О, повярвайте ми разбирам!!! Но моля от сърце, от душа, от името на цялото ми семейство снимката да бъде премахната най-накрая! Моля, поне да бъде изрязан, прикрит, тн. паметника, който се вижда изключително ясно. Ние не изпитваме срам, че снимката на гроба нашия покоен дядо, баща и съпруг се разпространява в интернет! Та погледнете какъв хубав паметник сме построили в негова чест! Дали това е причината г-ца С. да се снима с него не е ясна и не желаем да разбираме, тъй като това е обида и за него, и за нас! Не желаем да бъдем асоциирани по никакъв начин с нея от този момент нататък!!!

Както цял Facebook дружно гласи, въпросната г-ца С. няма да бъде пребита, псувана – нищо подобно! Покойният ми дядо никога, в никакъв случай и при никакви обстоятелства не би одобрил подобно нещо! Той обичаше да казва, че “Акъл от гъз не излиза!” и в този случай е безкрайно прав. Така и ефект няма да има от нищо друго освен тя да получи заслуженото – срама, вече отминалата едноневна слава, както и каквото нашата велика държава отреди по правен път.

Ще пропусна частта, в която ви описвам какво причини появата на тази снимка на мен и на моето семейство. Нищо няма да отмие сълзите от лицето на баба ми, която се сблъска по най-ужасния начин с псевдо-културата на младото българско поколение!!! Да, обаче ще обърна внимание на едно от нещата, които дядо ми толкова силно от искаше за мен – да замина далеч от България. Благодаря ти Дядо! Благодаря и на г-ца С., че за пореден път засвиделства, че заминаването ми далеч от България е най-хубавото нещо, което ми се е случвало!!!

Моля, всички медии, Facebook абонати и прословутите “гробари” да спрат разпространението на снимката, на която се вижда паметника на дядо ми! Спрете това безумие докато е време защото по този начин само се поощряват “умрелите от скука” осмокласници като г-ца С.  Не разбирам защо прикривате нейното лице вместо надгробната плоча на дядо ми.. та нали това е целта на снимките – да се види нейното лице!!! Безкрайно силно се надявам това писмо да сложи край на цялата тази вандалщина.

С уважение:

К.П.

4 Comments leave one →
  1. June 11, 2012 20:04

    Докладвай я на администраторите на фейсбук, накарай всичките си приятели да я докладват. Обади се в полицията и им дай данните на собственика на профила, който се е снимал на гроба – имаше преди няколко месеца подобен случай и полицията се размърда и прибра вандалите на топло да си поприказва с тях.

    • June 11, 2012 20:14

      Всичко това е направено вече. За жалост различни Facebook групи продължават да ги разпространяват по този начин.

  2. Nell permalink
    August 16, 2012 11:27

    В България посегателствата в гробищните паркове не се считат за престъпление. Ако не вярвате, мога да ви приложа официално писмо от Районна прокуратура София, с което ми съобщиха преди време, че на мястото на разрушената паметна плоча на баща ми НЯМА ДАННИ ЗА ИЗВЪРШЕНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ. А вандалите са там денонощно, в повечето случай за забавление…

Trackbacks

  1. A Facebook Update on the current situation in Bulgaria « Wordchaos.

Tell me about it..

